Wednesday, February 14, 2007


10 comments:

Anonymous said...

Congratulations??!

Anonymous said...

uaeaeae! Helge, lille vennen min, hva har du gjort? Er det sannt?!Naa ble jeg glad!Ogsaa paa valentinesday og alt.. Bless bless!

David Aasen said...

så koz 'a gitt.

Paul Andreas said...

GRATULERER!
Går utifra at det er en hemmelig men offentlig ting, siden dere begge legger ut det samme bildet på begge bloggene!
Kjempeglad på deres vegne, ja nå ble jeg glad.

Håper dere ikke gifter dere før jeg er hjemme igjen :)

varm klem fra Pølle

Saxofonmannen™ said...

WHAT?!?

;-P

Freaker said...

Neimen ser man det...

Gratulerer...

Var en veldig direkte måte å ikke fult bekrefte noe på.. men men

Anonymous said...

hurra, da er jeg hjemme igejn!! og gleder meg skikkelig! så spennende..!!! hurra for dere!

Karin said...

GLORY! Gratulerer så masse, Helge! Ja det får'n si. Heilt utruleg kjekt =) Bless bless

Anonymous said...

Heisann Helge!!!
Gratulerer så masse!!!!
Det var UTROLIG gøy å høre at dere skal gifte dere.

Det er veldig lenge mellom hver gang jeg ser deg/dere.
Det er jo dumt, men få håpe det ikke er så lenge til neste gang.

Du har fått deg en utrolig kul jente, bare får å ha sagt det.

God bless Helge!

Hilsen Silje! (som du gikk i klasse med på Hedemarken Friskole. Fra Halden.)

Unknown said...

Får vel gratulere her også...har allerede gratulert Ingvild=)
GRATULERER!